Close
Search
Searching...
No results
    تاریخچه شرکت نانگفو اسپرینگ

    تاریخچه شرکت نانگفو اسپرینگ

    نانگفو اسپرینگ Nongfu Spring یک شرکت تولید آب معدنی و نوشیدنی‌های غیرالکلی چینی است که دفتر مرکزی آن در استان ژیانگژو، منطقه ژی‌ژو، قرار دارد.
    مالکیت و ریاست آن بر عهده ژونگ شانشان است.

    تاریخچه

    این شرکت در 26 سپتامبر 1996 تأسیس شد.
    این شرکت اولین محصول آب آشامیدنی بسته بندی شده خود را در سال 1997 با آب تامین شده از دریاچه هزار جزیره ژجیانگ راه اندازی کرد و در سال 2001 به شرکت سهامی Nongfu Spring Co., Ltd تبدیل شد.
    همانطور که توسط رویترز گزارش شده است، Nongfu Spring یک عرضه عمومی اولیه در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ ثبت کرد.
    این شرکت طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها، از جمله Farmer's Orchard، Scream و Oriental Leaf را عرضه می کند.
    از طریق رشد و کسب، Nongfu Spring به بزرگترین تولید کننده آب بطری چین و سه تولید کننده برتر در بازار چای و آبمیوه تبدیل شده است.
    بر اساس داده های تحقیقاتی نیلسن، آب طبیعی Nongfu Springs در سال 2012 به محبوب ترین آب بطری در چین تبدیل شد.
    این شرکت درآمدی معادل 24 میلیارد یوان (3.4 میلیارد دلار آمریکا) در سال 2019 به ثبت رساند که در مقایسه با 20.47 میلیارد یوان سال قبل افزایش داشت.
    حمایت مالی از ورزش های بزرگ به یکی از ویژگی های بازاریابی Nongfu Spring تبدیل شده است، و در سال 2019 Nongfu Spring قراردادی دو ساله با فدراسیون بین المللی شنا (FINA) به عنوان شریک برای رویدادهای مهم فینا در سال های 2020 و 2021 امضا کرد.

    محصولات

    اولین محصول آب آشامیدنی بسته بندی Nongfu Spring در سال 1997 عرضه شد. این شرکت در سال 1999 حذف مواد معدنی طبیعی را از آب بطری خود متوقف کرد و محصولات آب خود را به عنوان آب طبیعی به بازار عرضه کرد.
    در سال 2003، مجموعه نوشیدنی های میوه ای Nongfu Orchard خود را با دانه های میوه راه اندازی کرد.
    سال بعد، بازار نوجوانان را با طیف وسیعی از نوشیدنی‌های «Scream» هدف قرار داد.
    در سال 2008، نوشیدنی های ویتامین C محلول در آب، Shuirong C100 را راه اندازی کرد.
    در سال 2010، نوشیدنی "Victory Vitamin Water" را راه اندازی کرد.
    در سال 2018، در پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان، این شرکت طیف محصولات آب طبیعی خود را به یک بشکه یکبار مصرف 12 لیتری گسترش داد.
    در سال 2019، Nongfu Spring برای اولین بار با طیف محصولات قهوه TanBing خود وارد بازار قهوه شد.