Close
Search
Searching...
No results
    خط تولید آبمیوه Fruitopia

    خط تولید آبمیوه Fruitopia

    فروتوپیا Fruitopia، یک نوشیدنی با طعم میوه است که توسط برند Minute Maid، شرکت کوکاکولا در سال 1994 معرفی شد.
    این نام تجاری در اواسط دهه 1990 تبلیغات قابل توجهی به دست آورد، قبل از اینکه تا پایان دهه فروش خود را با تاخیر مواجه کند.
    در سال 2003، Fruitopia در اکثر ایالت های الات متحده که چندین سال با مشکل مواجه بود حذف شد.
    با این حال، طعم‌های منتخب از آن زمان تحت عنوان Minute Maid، اصلاح شده‌اند.
    در حال حاضر این نوشیدنی در کانادا و استرالیا به عنوان یک نام تجاری آبمیوه در دسترس است.
    استفاده از نام تجاری فروتوپیا از طریق نوشیدنی‌های مختلف در کشورهای متعدد،
    از جمله برخی از رستوران‌های مک‌دونالد در ایالات متحده، که تا به امروز این نوشیدنی را حمل می‌کنند، ادامه دارد.
    مجله تایم نوشیدنی Fruitopia، را یکی از 10 محصول برتر سال 1994 نامید،
    و این نوشیدنی حتی در سریال محبوب انیمیشن سیمپسون ها نیز ذکر شد.

    طعم ها

    طعم برتر این برند Strawberry Passion Awareness، است.
    این طعم در فواره های نوشیدنی و همچنین در مک دونالد در دسترس بود زیرا کوکاکولا این نوشیدنی را در بسیاری از مکان ها به بازار عرضه کرد.
    علاوه بر طعم محبوب Strawberry Passion Awareness، طعم‌های دیگر شامل The Grape Beyond،
    Tangerine Wavelength ،Citrus Consciousness ،Fruit Integration،
    Pink Lemonade Euphoria ،Lemonade Love ،Hope،
    Raspberry Psychic Lemonade & Strawberry Kiwi Ruckus ،Beachside Blast.
    این طعم‌ها در ایالات متحده در دسترس بودند در حالی که طیف گسترده‌تری در بریتانیا موجود بود.

    تبلیغات

    تبلیغات تلویزیونی Fruitopia با استفاده از تصاویری از میوه‌ها که در الگوهای کالیدوسکوپی kaleidoscope، رنگارنگ و چرخان چیده شده بودند، انیمیشنی را نشان می‌داد.
    شعار تکراری این برند (Fruitopia: for the mind, body, and planet) بود.