خط تولید نوشابه Shasta
National Beverage Corp، یک توسعهدهنده، تولیدکننده و توزیعکننده نوشیدنی آمریکایی مستقر در فورت لادردیل، فلوریدا است که بر نوشابههای غیرالکلی طعمدار تمرکز دارد.
برند ها
تنوع طعم های متمایز National، با مصرف کنندگان امروزی که خواستار جایگزین های نوشیدنی متنوع و با طراوت هستند، مزیت منحصر به فردی را برای این شرکت به ارمغان می آورد.
برندهای این شرکت شامل Shasta ،Faygo ،Everfresh ،La Croix Sparkling Water ،Rip It ،ClearFruit
Mr. Pure & Ritz ،Crystal Bay ،Cascadia Sparkling ،Clear ،Ohana Punch ،Big Shot ،Double Hit
تاریخ
این شرکت در سال 1985 توسط (Nick Caporella) تاسیس شد.
Caporella برند Shasta، را از شرکت Sara Lee، در سال 1985 به مبلغ 40 میلیون دلار به صورت نقدی خریداری کرد.
همچنین Caporella، برند Faygo، را از شرکت (Tree Sweet Products Corp) خریداری کرد.
در سال 1991، National Beverage، برای فروش سهام (Burnup & Sims) در National Beverage وارد بورس شد که تا حدی موفقیت آمیز بود.
National Beverage Corp، در اوایل دهه 1990، برند Spree، یک نوشیدنی غیرالکلی کاملا طبیعی و گازدار، و Big Shot، یک خط نوشابههای غیرالکلی منطقهای را خریداری کرد.
در اواسط دهه 1990، شرکت های Everfresh Beverages Inc و WinterBrook Corp به زیرمجموعه های National تبدیل شدند.
در پایان دهه 1990، شرکت National، شرکت های Mr Pure brands & Home Juice Company ،home of the Home Juice را خریداری کرد.
National، در اوایل دهه 2000، شرکت Beverage Canners International Inc ،Ritz و Crystal Bay، را خریداری کرد.
در سال 2002، شرکت استراتژی خود را با تمرکز بر بطری کردن برند های خود و پایان دادن به بطری های برچسب خصوصی تغییر داد.
شرکت نشنال از سال 2003 با Shasta Shortz، نوشابهای متمرکز بر کودکان، به سمت ایجاد محصولات جدید برای بازارهای خاص حرکت کرد.
در سال 2004، Diet Shasta، شروع به استفاده از (Splenda No Calorie Sweetener) کرد.
نشنال همچنین خطوط جدیدی از نوشیدنی های انرژی زا را راه اندازی کرد که با Rip It، یک خط نوشیدنی انرژی زا عمومی شروع شد.
نشنال همچنین یک نوشیدنی انرژیزای مبتنی بر قهوه، Triple Hit را تولید می کند.