تحلیل بازار و بینش بازار جهانی آب میوه
آب میوه نوعی آب است که ترکیبی از میوه ها، سبزیجات و گیاهان دارویی است. آب میوه کالری ندارد و به سلامت بهتر کمک می کند.
آب میوه منبع غنی آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است. انتظار میرود بازار آب میوه در دوره پیشبینی 2021 تا 2028 رشد بازار را به دست آورد.
تحقیقات بازار دیتا بریج رشد بازار را با CAGR 4.20 درصد در دوره پیشبینی فوقالذکر تحلیل میکند.
افزایش آگاهی بهداشتی در بین مردم به طور مستقیم بر رشد بازار آب میوه تاثیر گذاشته است.
نیاز به هیدراتاسیون بدن عامل اصلی محرک بازار آب میوه است.
مزایای سلامتی ارائه شده توسط آب میوه نیز محرکی برای بازار آب میوه است.
تغییر سبک زندگی، تغییر در ذائقه و ترجیحات، تغییر در عادات غذایی، همراه با آگاهی روزافزون نیز محرکی برای بازار آب میوه است.
افزایش تقاضا برای آب میوه و افزایش تعداد مسافران در سراسر جهان فرصتی برای بازار آب میوه است.
هزینه بالاتر آب میوه و آگاهی محدود در مورد فواید آب میوه برای سلامتی چالشی برای رشد بازار آب میوه است.
با این حال، آگاهی کمتر در مورد در دسترس بودن آب میوه و استانداردهای نظارتی سختگیرانه، مانع اصلی برای بازار آب میوه در دوره پیشبینی 2021-2028 است.
این گزارش بازار آب میوه جزئیات تحولات جدید، مقررات تجاری، تجزیه و تحلیل صادرات واردات، تجزیه و تحلیل تولید، بهینه سازی زنجیره ارزش،
سهم بازار، تاثیر برند های داخلی بازار، تجزیه و تحلیل فرصت ها از نظر جیب های درآمدی در حال ظهور، تغییرات در مقررات بازار را ارائه می دهد.
محدوده بازار آب میوه و اندازه بازار
بازار آب میوه بر اساس محصول، فرم، طعم، بسته بندی و کاربرد تقسیم بندی می شود.
رشد در میان این بخشها به شما کمک میکند تا بخشهای رشد ناچیز در صنایع را تجزیه و تحلیل کنید و مروری بر بازار و بینشهای ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار دهید تا به آنها در تصمیمگیری استراتژیک برای شناسایی برنامههای اصلی بازار کمک کند.
بازار آب میوه بر اساس محصول، به آب شیرین و آب شیرین نشده تقسیم شده است.
بر اساس فرم، بازار آب میوه به طبیعی و ارگانیک تقسیم می شود.
بر اساس طعم، بازار آب میوه به انگور سفید، انبه، آلوئه ورا، آناناس، سیب، چغندر، هلو، پرتقال، زغال اخته، هندوانه و نارگیل تقسیم می شود.
بر اساس بسته بندی، بازار آب میوه به بطری های پلاستیکی، قوطی، بسته بندی تترا و کیسه تقسیم می شود.
بر اساس کاربرد، بازار آب میوه به هایپرمارکت/سوپرمارکت، فروشگاه های رفاه، داروخانه ها و فروشگاه های تخصصی تقسیم می شود.
تجزیه و تحلیل سطح کشور بازار آب میوه
بازار آب میوه تجزیه و تحلیل میشود و بینشها و روندهای اندازه بازار براساس کشور، محصول، شکل، طعمها، بستهبندی و کاربرد همانطور که در بالا ذکر شد ارائه میشود.
کشورهای تحت پوشش گزارش بازار آب میوه عبارتند از: آمریکا، کانادا و مکزیک در آمریکای شمالی، آلمان، فرانسه، بریتانیا، هلند، سوئیس، بلژیک، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، و بقیه کشور های اروپایی، چین، ژاپن، هند، کره جنوبی، سنگاپور،
مالزی، استرالیا، تایلند، اندونزی، فیلیپین، بقیه آسیا و اقیانوسیه (APAC) در آسیا و اقیانوسیه (APAC)، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، اسرائیل، مصر،
آفریقای جنوبی، بقیه خاورمیانه و آفریقا (MEA) به عنوان بخشی از خاورمیانه و آفریقا (MEA)، برزیل، آرژانتین و بقیه آمریکای جنوبی به عنوان بخشی از آمریکای جنوبی.
آمریکای شمالی به دلیل تقاضا و مصرف بیشتر محصولات آب میوه به دلیل آگاهی بهداشتی بالاتر در بین مردم و تقاضای بیشتر محصولات غذایی و آشامیدنی بسته بندی شده در منطقه، بر بازار آب میوه تسلط دارد، در حالی که انتظار می رود آسیا و اقیانوسیه به بالاترین میزان رشد کند.
نرخ رشد در دوره پیش بینی 2021 تا 2028 به دلیل تغییر سبک زندگی مردم این منطقه و افزایش آگاهی برای جمعیت آگاه به سلامت است.
بخش کشوری گزارش بازار آب میوه همچنین عوامل تأثیرگذار بر بازار و تغییرات تنظیمی در بازار داخلی را ارائه می دهد که بر روند فعلی و آتی بازار تأثیر می گذارد. دادههایی مانند حجم مصرف، سایتها و حجمهای تولید، تجزیه و تحلیل صادرات واردات،
تحلیل روند قیمت، هزینه مواد خام، تحلیل زنجیره ارزش پاییندستی و بالادستی برخی از شاخصهای اصلی مورد استفاده برای پیشبینی سناریوی بازار برای کشورها هستند.
تجزیه و تحلیل سهم بازار چشم انداز رقابتی و آب میوه
چشم انداز رقابتی بازار آب میوه جزئیات را توسط رقیب ارائه می دهد.
جزئیات موجود عبارتند از مرور کلی شرکت، مالی شرکت، درآمد تولید شده، پتانسیل بازار، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، ابتکارات بازار جدید، حضور جهانی، سایت ها و امکانات تولید، ظرفیت های تولید، نقاط قوت و ضعف شرکت، راه اندازی محصول، عرض و وسعت محصول،
کاربرد تسلط داده های ارائه شده در بالا فقط به تمرکز شرکت ها در رابطه با بازار آب میوه مربوط می شود.
برند های اصلی تحت پوشش گزارش بازار آب میوه عبارتند از The Coca-Cola Company.، National Beverage Corp.، Hint Inc.،
Adirondack beverages، Inc.، Prystine.، ECPlaza Network Inc.، Propel Water.،
Treo Brands LLC، Core. Nutritionals، LLC، PepsiCo، Inc.، Keurig Dr Pepper Inc.،
ESLENA Infused، Nestlé S.A.، Louis Dreyfus Company، Austria Juice، Parle Agro، DS Group.، Dabur.، Döhler.، BC Tree Fruits.، Del Monte Foods