Close
Search
Searching...
No results
    خط تولید آب معدنی Liquid Death

    خط تولید آب معدنی Liquid Death

    Liquid Death یک شرکت آب معدنی است که توسط مایک سساریو تأسیس شده است.
    این نوشیدنی در یک قوطی نوشیدنی 16.9 اونس آمریکا (500 میلی لیتر) "tallboy" فروخته می شود.
    از سال 2023، این آب معدنی توسط شرکت Wilderness Asset Holdings LLC در ویرجینیا، ایالات متحده تولید شده است.
    این نوشیدنی در ژانویه 2019 در وب سایت خود شروع به فروش کرد.
    از اکتبر 2022، ارزش این شرکت به 700 میلیون دلار رسیده است.

    تاریخ

    مایک سساریو، طراح گرافیک بومی، پس از تماشای تور Vans Warped در سال 2009، که در آن بازدیدکنندگان کنسرت برای هیدراته ماندن، از قوطی‌های Monster Energy آب می‌نوشیدند، برای ایجاد Liquid Death الهام گرفت.
    سساریو اظهار داشت که تعجب می کند که چرا هیچ کس آب را به شیوه ای مشابه Monster به بازار عرضه نکرده است.
    برای بازاریابی، سساریو بر جذابیت تاکید کرد، که به اعتقاد او به سهام ارگانیک در رسانه های اجتماعی تبدیل می شود.
    این شرکت با سساریو و سه شریک دیگر، از جمله یک بارمن و یک هنرمند سرچشمه گرفت.
    قبل از اینکه او و شرکایش نام مرگ مایع را انتخاب کنند، به نام های مختلفی برای شرکت مانند "تندر جنوبی" فکر کردند.
    سساریو در 6 ژوئیه 2017 یک درخواست علامت تجاری برای عبارت " Liquid Death " به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ارائه کرد.
    او یک تبلیغ ویدیویی برای سنجش علاقه بازار به این محصول تولید کرد که قبل از اینکه آب برای خرید در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد، سه میلیون بازدید داشت.
    در عرض چند ماه پس از انتشار، این شرکت بیش از 100000 "لایک" در فیس بوک داشت، بیش از آن چیزی که برندهایی مانند Aquafina در تاریخ خود روی این پلتفرم ایجاد کرده بودند.
    در سال 2019، سساریو بیان کرد که برنامه این شرکت گسترش به کافه‌ها، سالن‌های خالکوبی، و آرایشگاه‌های خاص در لس‌آنجلس و فیلادلفیا به‌عنوان «بازی سبک زندگی» است.
    سساریو اظهار داشت که این نام تجاری در ابتدا برای طرفداران مستقیم و طرفداران موسیقی هوی متال و پانک راک به بازار عرضه شد.
    این نوشیدنی در ژانویه 2019 شروع به فروش به مصرف کنندگان در وب سایت خود کرد.
    در فوریه 2020، این نام تجاری به بازار غذای کامل در ایالات متحده گسترش یافت، که طبق گفته Eater، این برند به "سریع ترین نام تجاری آب در قفسه های خود تبدیل شد.
    در آگوست 2020، این برند به عنوان بخشی از یک دوره آزمایشی به دویست فروشگاه 7-Eleven در بازارهای لس آنجلس و سن دیگو گسترش یافت.
    در ماه مه 2021، این شرکت 15 میلیون دلار اضافی را در دور سرمایه‌گذاری سری C که با Live Nation تکمیل شد، جمع‌آوری کرد، که گفت آنها نوشیدنی را به طور انحصاری در رویدادها و مکان‌های خود برای مدتی به فروش خواهند رساند.
    از دسامبر 2021، فروش این نوشیدنی در سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بزرگ مانند فروشگاه‌های Publix و Sprouts آغاز شد.
    در ژانویه 2022، این شرکت 75 میلیون دلار بودجه سری C جذب کرد.
    این شرکت در آن زمان ارزش 525 میلیون دلاری دریافت کرد.
    سساریو اظهار داشت که درآمد شرکت در سال 2021 به 45 میلیون دلار افزایش یافت، با درآمد 130 میلیون دلاری برای سال 2022 پیش بینی شده بود.

    تبلیغات

    در ماه مه ۲۰۲۰، این شرکت آلبوم Greatest Hates را منتشر کرد، آلبومی از موسیقی دث متال که با اشعاری از کامنت‌های نفرت‌انگیز که شرکت آنلاین دریافت کرده بود، ایجاد شد؛ دومین آلبوم از نظرات نفرت‌انگیز، که به عنوان «پانک راک» توصیف می‌شود، در نوامبر منتشر شد.
    در فوریه 2022، در جریان Super Bowl LVI، این شرکت تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن کودکان در حال لذت بردن از نوشیدنی با آهنگ جوداس پریست به نام «Breaking the Law» بودند.
    این آگهی که با تقلید تبلیغات مشروبات الکلی انجام می شود، با شعار «نترس، فقط آب است» به پایان می رسد.