Close
Search
Searching...
No results
    خط تولید آبمیوه Orangina

    خط تولید آبمیوه Orangina

    اورانجینا Orangina، یک نوشیدنی گازدار است که توسط شرکت Agustín Trigo Miralles، در الجزایر تولید و به بازار عرضه شد.
    نوشیدنی Orangina، با شکر یا شربت ذرت با فرکتوز بالا (گلوکز فروکتوز) شیرین می شود.
    امروزه Orangina، یک نوشیدنی محبوب در اروپا (به ویژه فرانسه و سوئیس)، ژاپن، شمال آفریقا و آمریکای شمالی است.
    برند Orangina، از نوامبر 2009، تحت مالکیت شرکت Suntory، در اکثر نقاط جهان قرار گرفت.
    در ایالات متحده و کانادا، این برند متعلق به Suntory، است و از سال 2020 مجوز (Ventures Food and Beverage) را دریافت کرده است.
    این آب میوه قبلاً توسط شرکت های Dr Pepper Snapple Group و Canada Dry Motts Inc تولید شده بود.

    ترکیبات

    ترکیبات این نوشیدنی شامل آب گازدار، 12 ٪ آب مرکبات، 10 ٪ پرتقال غلیظ، 2 ٪ ترکیبی از لیمو غلیظ، ماندارین غلیظ
    و آب گریپ فروت غلیظ) و همچننین 2 ٪ تفاله پرتقال می باشد.

    تاریخ

    آب میوه Orangina، در سال 1933 با نام Naranjina، توسط شیمیدان اسپانیایی به نام Agustín Trigo، تولید شد.
    لئون بتون Léon Beton، تاجر فرانسوی، دستور تهیه Naranjina، (در حال حاضر Orangina) را در سال 1935 خرید.
    با این حال، شروع درگیری های بزرگ، به ویژه جنگ جهانی دوم، تا حد زیادی تلاش های Léon Beton، را برای بازاریابی نوشیدنی خود در اروپا به حاشیه برد.
    پسر او، Jean-Claude Beton، شرکت را از پدرش در سال 1947 تحویل گرفت.
    Jean-Claude Beton بیشتر دستور اولیه را حفظ کرد، که او آن را به بازار عرضه کرد تا برای مصرف کنندگان اروپایی و آفریقای شمالی جذاب باشد.
    Orangina، به سرعت به یک نوشیدنی رایج در سراسر آفریقای شمالی تبدیل شد.
    در سال 1951، Jean-Claude Beton، بطری 8 اونسی Orangina، را معرفی کرد که به نمادی از نام تجاری تبدیل شد.
    بطری شکل گرد یک پرتقال را به یاد می آورد، با بافت شیشه ای که برای تقلید از میوه طراحی شده است.
    تولید در سال 1962 در آستانه استقلال الجزایر به مارسی در کلان شهر فرانسه منتقل شد.
    این شرکت در سال 1984 به Pernod Ricard group، پیوست.
    آمریکای شمالی
    در سال 1978، این نوشیدنی با نام Orelia، در ایالات متحده معرفی شد، اما این نام به نفع نسخه اصلی در سال 1985 کنار گذاشته شد.
    Orangina، برای بازار آمریکای شمالی در کانادا تولید شد، اما عملیات به فلوریدا، ایالات متحده منتقل شد تا تحت لیسانس Mott’s LLP Rye Brook، نیویورک تولید شود.
    Orangina برای ایالات متحده با شربت ذرت با فروکتوز بالا به جای شکر معمولی شیرین می شود.
    در سال 2020، Suntory، این برند را در آمریکای شمالی پذیرفت و مجوز آن را به Ventures Foods and Beverage داد.