خط تولید آبمیوه فروتی
فروتی یک نوشیدنی با طعم انبه است که در هند به فروش می رسد.
این محصول شاخص و موفق ترین محصول نوشیدنی ساخته شده توسط Parle Agro است.
فروتی در سال 1985 در بسته بندی تترا پک عرضه شد و اکنون در بطری های PET و بسته های مستطیلی شکل نیز به فروش می رسد.
فروتی به ایالات متحده، کانادا، انگلستان، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، مالزی، مالدیو، سنگاپور،
تایلند، نیوزیلند، استرالیا، موزامبیک، غنا، مالاوی، زامبیا، نیجریه، تانزانیا، ژاپن و ایرلند صادر می شود.
تاریخ
فروتی در یک تترا پک مستطیل شکل سبز به عنوان نوشیدنی انبه آماده عرضه شد.
فروتی اولین نوشیدنی انبه نبود، اما به سرعت سهم بازار بزرگی را به دست آورد، با 25.6٪ از سهم بازار تا ژوئن 2020.
شعار "انبه فروتی، تازه و شاداب" توسط دوتایی بازاریابی آرون لاهوری و جنرال موتورز ایجاد شد،
که خلاصه آنها به عنوان آژانس ارتباطی این برند عبارت بود از "ترادف انبه فروتی با تازگی و شادابی".
شعارهای دیگر مورد استفاده این برند عبارتند از: "تازه و آبدار باید فروتی باشد" و "Juice Up your Life".
این نوشیدنی توسط رام چاران، آلو آرجون، آلیا بات و شاهرخ خان تبلیغ شده است.
این برند در سال 2013 40 درصد بیشتر برای بازاریابی خود هزینه کرد.
ترکیبات
این نوشیدنی حاوی تفاله انبه، آب، شکر، اسید سیتریک، اسید اسکوربیک، نمک، رنگ و طعم دهنده است. فروتی حاوی 33.7 گرم شکر در هر 250 میلی لیتر است.
بسته بندی
یک مطالعه مصرف کننده نشان داد که مصرف کنندگان یک بطری درب دار می خواستند که قبلاً در بخش نوشیدنی انبه وجود نداشت.
در پاسخ، Parle Agro فروتی را در یک بطری PET عرضه کرد. فروتی در حال حاضر در اندازه های مختلف بطری های PET شامل 200 میلی لیتر،
250 میلی لیتر، 500 میلی لیتر، 600 میلی لیتر، 1.2 لیتر و 2 لیتر موجود است.