Close
Search
Searching...
No results
    خط تولید ماءالشعیر Baderbräu

    خط تولید ماءالشعیر Baderbräu

    Baderbräu یک ماءالشعیر پیلزنر به سبک چک است که برای اولین بار در سال 1988 توسط شرکت ماءالشعیرسازی Pavichevich مستقر در Elmhurst، ایلینوی تولید شد.
    پس از اعلام ورشکستگی Pavichevich Brewing در سال 1997، Goose Island تا سال 2002 تولید ماءالشعیر را به عهده گرفت.
    کسب علامت تجاری Baderbräu در سال 2010 توسط کارآفرین راب سما منجر به ایجاد شرکت ماءالشعیرسازی Baderbräu شد.

    توضیحات محصول

    Baderbräu نوعی پیلزنر است که با رازک نجیب چک و آلمانی، یک گونه خصوصی از مخمر اروپایی و مالت از ایالات متحده تهیه می شود.

    تاریخچه

    Baderbräu در ابتدا در حومه شیکاگو Elmhurst، ایلینوی از 1988 تا 1997 توسط شرکت ماءالشعیر سازی Pavichevich که توسط Kenneth Pavichevich تاسیس شد، تولید می شد.
    در سال‌های اولیه‌اش، Baderbräu مورد تحسین قرار گرفت و توسط مایکل جکسون "بهترین پیلزنری که تا به حال در آمریکا چشیده‌ام" نامید شد.
    بعداً در سال 1990، در تلاشی برای افزایش فروش، شرکت ماءالشعیرسازی Pavichevich شروع به طرح ادعاهای پزشکی در مورد Baderbräu کرد که پس از تحقیقات FDA به زودی لغو شد.
    علاوه بر این، این شرکت تلاش کرد تا در ایالت واشنگتن توزیع کند، منطقه ای که قبلاً تولیدات میکروآمیز زیادی داشت که تمرکز و منابع شرکت را بیشتر از بین برد.
    یک شرکت سرمایه گذاری به نام Prairie Associates علامت تجاری و فرمول Baderbräu را به دست آورد و سپس بلافاصله این مالکیت معنوی را به مبلغ بیش از 100000 دلار آمریکا به جزیره Goose فروخت.
    در سال 1998، جزیره Goose با Baderbräu Pilsner برای دسته pilsner Bohemian در جشنواره بزرگ ماءالشعیر آمریکایی مدال نقره گرفت.
    جزیره Goose تا سال 2002 به تولید این ماءالشعیر ادامه داد.