Close
Search
Searching...
No results
    ماءالشعیر Heineken

    ماءالشعیر Heineken

    ماءالشعیر (Heineken Lager) یک ماءالشعیر هلندی است که توسط شرکت ماءالشعیرسازی Heineken N.V تولید و به بازار عرضه میشود.

    تاریخ

    در 15 فوریه 1864، Gerard Adriaan Heineken ماءالشعیرسازی (The Haystack) را در آمستردام خریداری کرد.
    در سال 1873 پس از استخدام دکتر الیون برای ایجاد مخمر Heineken برای تخمیر شرکت (Heineken's Bierbrouwerij Maatschappij) تأسیس شد و اولین ماءالشعیر با نام تجاری Heineken را تولید کرد.
    در سال 1875 Heineken برنده مدال طلایی در نمایشگاه بین المللی پاریس شد و پس از آن فروش هاینکن به 64000 هکتولیتر (1.7 میلیون گالن آمریکا) رسید که آنها را به بزرگترین صادرکننده ماءالشعیر تبدیل کرد.

    جوایز

    در سالهای اولیه Heineken، برنده چهار جایزه شد.
    برنده مدال طلا d'Or در نمایشگاه بین المللی دریایی در پاریس در می 1875.
    این شرکت در سال 1883 برنده Diplome d'Honneurs، (دیپلم افتخاری) در نمایشگاه بین المللی Colonial and Export در آمستردام شد.
    برند ه جایزه بزرگ در نمایشگاه جهانی پاریس در سال 1889 و
    همچنان برنده جایزه (Hors Concours Membre du Jury) در پاریس در سال 1900 شد.
    در پایان فوریه 2013، Heineken تولید بطری های قهوه ای خود را متوقف کرد.
    در سال 2014، Heineken 150 سالگی خود را جشن گرفت.
    در سال 2015، Heineken برنده جایزه بهترین بازاریاب سال شد و دومین شرکتی بود که دو بار برنده این جایزه شد.
    کارخانه ماءالشعیرسازی اصلی که Gerard Adriaan Heineken برای اولین بار در آن شروع به ساخت Heineken کرد، اکنون موزه تجربه Heineken است.

    تولید

    Heineken اولین ماءالشعیر بدون الکل خود را در سال 2017 راه اندازی کرد و نام آن را "Heineken 0.0" گذاشت.
    از سال 1975، بیشتر ماءالشعیر ها با نام تجاری Heineken در کارخانه ماءالشعیر سازی آنها در Zoeterwoude، هلند تولید می‌شود.
    در سال 2011، 2.74 میلیارد لیتر ماءالشعیر با نام تجاری Heineken در سراسر جهان تولید شد، در حالی که کل تولید ماءالشعیر تمام کارخانه های ماءالشعیر سازی که به طور کامل متعلق به گروه Heineken بر روی همه مارک ها بودند، 16.46 میلیارد لیتر در سطح جهان بود.
    از سال 2022، Heineken در 192 کشور فروخته می شود.
    آنها همچنین با برندهای متعدد ماءالشعیر در کشورهای سراسر جهان از جمله مکزیک، چین، استرالیا و کشورهای مختلف آفریقا ترکیب شده اند.

    تبلیغات

    Heineken حامی اصلی لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام یوفا، یورو یوفا و جام جهانی راگبی بود.
    حمایت مالی اصلی اتحادیه راگبی در ولز با مسابقات بخش برتر ولز آغاز شده بود.
    در سال 2016، Heineken ماءالشعیر رسمی مسابقات جهانی فرمول یک FIA با شروع مسابقات جایزه بزرگ کانادا شد.
    در آگوست 2021، هاینکن قراردادی چند ساله با سری W به عنوان شریک جهانی برای سری مسابقات اتومبیلرانی تک سرنشین امضا کرد.